tirsdag 18. oktober 2011

Rulletull og fin kveld på Glomma 18. oktober 2011

Hvorfor reise til Wales april 2012 når du kan få ekte ferskt vatn HER - I DAG! Slå det opp i pamfletter på gatehjørner eller andre steder - vintersesongen har startet i Glomma! Fire Nes-padlere testet vanntemperatur og ferdigheter en flott høstkveld:


Fra nærmest "badetemperatur" i Drøbak søndag var det en utfordring å tenke klart med hodet under vann i kveld. Dagens dårligste unnskyldning. Men mine dårlige rulleforsøk er ikke tema, vi unngår det - rett og slett. En flott tur, mørket kom fort men vi fikk en god økt mens det skumret. Jørn slo til med aktivitetsleder(?)testen og la seg i vannet bak oss mens vi padlet prateglade avsted. Han mente etterpå dette burde gjøres på de ordinære turene også. Jeg bet skammen i meg og tilbød meg å være bevisstløs en stund så de andre fikk testet scoop inn i kajakk. Da ble Jørn varm igjen mens jeg tenkte på min nye ull balaklava i dagluka. Ellers var det altså diverse ruller og diverse cowboyredninger ... mens det ble helt mørkt og vi tok en rask tur før vi ga oss for kvelden.

Jørn har investert i kajakker. Men først og fremst har han hørt sin sjels faste og klare tale, og kan nå glede seg over å teste ut Nordkapp! Tror det blir vellykka :-)


Takk for turen!

Ingen kommentarer: