tirsdag 15. mars 2011

Kveldstur på Vorma 15. mars 2011

Vorma er god å ha! Selv nå når det er frem og tilbake med is i Oslofjorden har vi åpent vann i Nes. Glomma er helt islagt, men fra Mjøsa har vannet god fart og vi har tilgang på tur ut uten å trekke i ski.



Fem fra kajakkgruppa denne kvelden, bra initiativ! Jeg hadde jo skrytt av akemulighetene og det innfridde ikke helt. Men det var et valg mellom å bruke tid på å lage en god bakke og å rekke padletur så det var greit. Vi får heller ha akingen til gode.

Vi møtte opp før 18 og hadde to gode timer selv om det da var helt mørkt på returen. Men det går helt fint med litt gatelys og enkel landgang med båtene. Takk for turen!

Rulla er ganske i orden, tror jeg. Opplevdes mindre kaldt enn søndag morgen selv om det nok var flere kalde grader tirsdag kveld. Ikke en pen eller god rulle, men det var stup mørkt og jeg tenkte ikke særlig på stilling eller åre, den kunne jeg heller ikke se. Så jeg er et godt steg lenger!

1 kommentar:

Ingun sa...

Hei
Ute på surferunde. Vurderer å kjøpe kano...trur eg;-))
Fin blogg!!