fredag 21. oktober 2011

Alvorsord, oktober 2011

I dag er siste dagen jeg ikke ruller. Det er sånn. I dag.

Tenker på Eyvin, på Anita, på Egil Søby's: "Du må være før du begynner, du må begynne før du blir".

Eyvin som minner meg på at det er viktig å drite seg ut, eneste måten å komme videre. Gjøre.

Anita som registrerer at det trengs trening. Medfølende, men så ikke: Du ruller når du ruller. Tren.

Jeg vet hvordan jeg skal holde hodet. Men nå vet jeg det, kjenner det. Går og bikker hodet ned. Dog visst bare på venstre sida i dag. Men det går bra. Ene sida først.

Glomma er kald. Men jeg er kaldere.

This Is The Sea. Bare se på dem.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
- det gikk ikke helt sånn, men tanken var sådd, det var det viktigste!

Ingen kommentarer: