torsdag 11. august 2011

Første tørrdrakta definitivt tilbakelagt 11. august 2011

I dag går den i søpla, min flotte tørrdrakt fra Gill! Trolig en slags seilerdrakt, men den har passet meg utmerket. Lett og myk, god pusteegenskaper, enkel og solid glidelås, virkelig nyttige bukseseler! Nye mansjetter fikk den også på sin vei, og latex slår neopren spør du meg, men nå er det slutt :-/ Nå er drakta ikke et trygghetsplagg lenger, blir like våt med som uten..


Jeg benytter anledningen til å legge ut noen bilder av draktens ferd, dvs. også av meg og historien så langt!

Draktene som Simen solgte rimelig etter høstens siste grunnkurs, en av mitt livs virkelig gode investeringer!

Rar men lykkelig på Harrypadling for første gang

- tørrdrakt i august 2010 - mye bading - 

- jeg var også der, Bølgefestivalen 2010, hvis jeg retter horisonten i bildet blir jeg helt borte :-/

Bjørn Eriks bilde fra november 2010

Fra Larkollen januar 2011 med Loyd, Øivind og Oddbjørn

Fra en av vinterens fineste turer, fra Son over fjorden til Tofte i februar 2011:




Er det mulig å forestille seg noe bedre?!

Oddbjørn, god tørrdrakt og ditto Svolværpostei på vei hjem fra CRR mars 2011

Tur med Richard ved Stavern/Rakke april 2011

Unison kartlesing påsken 2011

- ok, noen tok det bildet -


- som regel tørrdrakt foretrukket som padlehabitt - 

Fra Helgeland sommeren 2011:

- uten tørrdrakt men med fantastisk fisk!

- svart drakt i gjengen av gule, snart er det slutt på å skille seg ut -

Godt kledd på fin sommertur!

Det er i det hele tatt utrolig hva jeg har fått oppleve så langt i min padlehistorie - som ikke slutter selv om den gode tørrdrakta må bøte. Ikke minst er det så morsomt å sitte og huske turer, slå de opp hos andre som jeg har vært sammen med og stjele noen bilder for å vise hvilke fantastiske turer vi har hatt! Og snart er det en ny vinter og den egentlige padlesesong :-)

Ingen kommentarer: