onsdag 28. mars 2012

Rullekurs i Nevlunghavn 25. mars 2012

Noen heldige kan sove ute i sovepose etter en lang dag på sjøen, og stå opp til strålende vær, god frokost og et forestående rullekurs som skal løse alle problemer! Omtrent slik hadde jeg det søndag morgen, og dagen lovet godt :-)


Fire timer intens aktivitet, jeg hadde røde hovne øyne hele søndag og mandag til tross for saltvannsklor, men gøy var det. Et par bilder av Terje, han jobbet godt i Etain - og armene til Øyvind er bare for syns skyld, ihvertfall i mange av forsøkene:


Alle problemer løses ikke på rullekurs, dessverre og heldigvis! Men dagen ga masse øving, tid til å stille de intrikate og detaljerte spørsmålene, og muligheten til å bli sett veldig nøye mens jeg holdt på. Og ved et par anledninger kom kommentarer som: "Hei, der er det - der er feilen". Veldig nyttig. Jeg vet jo at det er terp og terp om å gjøre, men det har vært vanskelig en stund - jeg kan rulle egentlig men så går det galt. Nå er jeg veldig klar for trening i sjøen igjen, og ser frem til å komme videre!

Øyvind og Eirik var uvurderlige instruktører, gjorde dagen positiv og nyttig - og så fikk vi eplekake av Anita til dessert! - og da var vi ganske slitne hele gjengen :-)

Ingen kommentarer: